Braveheart

2012-12-11
18:39:08

Sammanbrott
Efter ett fullfjädrat mentalt sammanbrott så flyttar jag ner till campus fram till helgen. S och V har fått delad vårdnad om mig och får bråka om vem jag ska sova hos. Eller det kanske inte blir så mycket bråk, V skrev nyss "Jag tar med mig dubbla nycklar ut, om jag får bortanapp alltså" så jag antar att hennes lägenhet kommer vara fri för mig att disponera.

Ikväll ska vi dricka drinkar i alla möjliga färger och former sägs det. Efter en påhälsning på systemet har vi nu vodka, tequila, cointreau och lite annat smått och gott att välja på. Känns som att det kommer bli en god "all week streak", eller så går det rent åt helvete och slutar med att jag ligger och lipar i ett hörn någonstans. Only time will tell, men jag går ju i graven med gott sällskap i så fall.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: