Braveheart

2012-02-28
19:22:40

Snöfritt
Kalmar bjöd på en snöfri helg och en massa saker på schemat! Efter 6 timmar i buss med kära frugan var vi äntligen framme i den småländska kuststaden på fredagkvällen. Detta efter jag klockan 09.00 skrivit en tenta som passade in i en sexårsgrupp mer än på en högskola. 09.15 var jag redan klar och är i princip 100% säker på att jag är godkänd. I alla fall. Efter en finfin middag hos mamma och pappa somnade jag in runt 22 och vaknade efter 12 timmar. Utvilad? Japp! Det behövdes också vill jag lova! Efter en absolut fabulös lunch med Ida och Teza som bjöd på solglasögon, dejtingsnack och spill, spill spill, så mötte jag upp Marie för en hel eftermiddag med tjejsnack och nagellack. Efter detta gick vi vidare till fina Frida och hennes 25 års fest, mycket trevlig tillställning mina fina vänner, tackar för detta! Och Ericas spenatknyten var ju guuuuudomliga ;) Kvällen avslutas med dans och alldeles föc mycket dricka på Harrys.

SLUTA HOPPA PÅ MIG! Söndagsmorgonen var inte en av de bästa i mitt liv och jag mådde väl inte som en prinsessa resten av dagen heller direkt. Efter bakislunch med "gänget" (och en ny medlem) åkte lilla jag till favoritmormor coh chackade lite kåldolmar att ta med mig tillbaka hem till Stockholm!
Som sagt givande helg men ganska skönt att vara tillbaka i huvudstaden och skolan. ÄNTLIGEN är dte lite individuellt arbete som gäller i skolan och det firar vi i seminariegrupp 3 med en miniklassfest imorgon, synd bara att det är jobb som gäller på torsdag...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: