Braveheart

2012-01-26
19:33:22

Smiley Vintage
Köpte en "ny" klänning på min nya favvisaffär Smiley Vintage i PUB-huset idag. Tänkte ha den på kalaskalaset på lördag. Typ det dyraste klädesplagget jag har köpt någon gång men det kan det vara värt eftersom jag numera kan kalla mig för rik student. Var inte riktigt beredd på att få både lön och studiebidrag så märk min förvåning när det trillade in X antal tusen på kontot. De gör vi av med direkt tänkte jag ju såklart då, sagt och gjort. Och imorgon skall det köpas skor, förhoppningsvis. Tänkte att när jag ändå är i Solna imorgon bitti kan jag titta in och säga hej i Kista galleria. Min gamla vän. Men sen får det vara nog med finliret och då återgår vi till studentlivet igen. Knäckebröd och vatten. Det är grejer det!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: